2011. jan. 3.

2011

Ebben az évben blogírásra adtam a fejem. A férjem kedves és megértő ezzel kapcsolatban, a segítségemre is van mindenben, de látom a szemében a "na majd meglátjuk" halványan, de biztosan megjelenő, mással össze nem tévesztendő kifejezést. Hogy miért kezdtem el írni? Mert sokat olvasok - a családom örömére vagy inkább bánatára? - és egy könyv elolvasása után annyi gondolat kavarog a fejemben, hogy azt muszáj másokkal is megosztanom. Remélem kedves olvasóm, hogy kedved leled majd az írásaimban és szerény véleményemmel némi segítséget tudok majd nyújtani neked a könyvek kavalkádjában.

7 megjegyzés:

  1. Sok sikert:-)
    Majd meglátod milyen jó lesz évek múlva visszanézni ezt a kis olvasó naplót:)

    Kíváncsi leszek a véleményedre a Tulipánlázzal kapcsolatban,mert ugyan már évek óta készülök elolvasni eddig kimaradt.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igyekezni fogok:)
    Sok jót olvastam már a Tulipánlázzal kapcsolatban és nemrég be is szereztem. Amint kiolvastam írok róla.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy neked is lett blogod. Jó lesz olvasni a véleményeidet. :)

    VálaszTörlés
  4. Mivel én is kíváncsi vagyok mások véleményére, így örülök, hogy te is kiírod majd magadból :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Ahogy így visszaolvasgattam látom te is szereted a romantikus irodalmat. ;o)

    VálaszTörlés
  6. Igen, azt hiszem, hogy szinte csak a romantikusat szeretem. Persze próbálkozom másokkal is de nem mindig jönnek be. Sőt...De próbálkozom.:)

    VálaszTörlés