2014. dec. 24.

Kellemes ünnepeket!

Juhász Gyula: Karácsony felé


Szép Tündérország támad föl szívemben
Ilyenkor decemberben.
A szeretetnek csillagára nézek,
Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet,
Ilyenkor decemberben.

…Bizalmas szívvel járom a világot,
S amit az élet vágott,
Behegesztem a sebet a szívemben,
És hiszek újra égi szeretetben,
Ilyenkor decemberben.

…És valahol csak kétkedő beszédet
Hallok, szomorún nézek,
A kis Jézuska itt van a közelben,
Legyünk hát jobbak, s higgyünk rendületlen, 
S ne csak így decemberben.

Áldott, békés, szeretettel és nyugalommal teljes boldog karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak és bloggertársamnak! No és persze sok könyvet a fa alá! :)










4 megjegyzés:

  1. Drága Szilvamag! Nagyon szép karácsonyt kívánok én is Neked! Remélem, találsz majd jó könyveket is az ajándékok között! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki, nagyon köszönöm! És igen, találtam a fa alatt könyvet, és olyan kaptam, aminek nagyon nagyon örültem ! :)))

      Törlés
  2. De szeretem ezt a verset :) Viszont kívánok én is neked és családodnak csodás karácsonyt :*

    VálaszTörlés