2014. szept. 9.

Kérdezz-felelek

A Nem harap a... blog írójától kaptam a felkérést az alábbi kérdőív kitöltésére, amit ezúton is nagyon köszönök. Akinek pedig mindenképp tovább szeretném küldeni az Nikkincs, mert az ő válaszait még nem olvastam, és természetesen minden olyan könyvmolynak, aki erős ingerenciát érez e kérdéssor megválaszolására.

Szoktál nassolni olvasás közben?
Soha. Vagy eszem, vagy olvasok, a kettő egyszerre nálam nem működik.

Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Ebben a kérdésben már sokkal rugalmasabb vagyok. Nagyon szeretem a gyümölcslikőröket, így egy-egy kis pohárkával esténként néha eliszogatok olvasás közben.  

Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Soha nem szoktam írni a könyvekbe, még attól is rosszul vagyok, ha valaki szamárfülezi őket. 

Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Simán le tudom tenni bárhol a könyvet, még akár az oldal közepén is, amire gyakran szükség is van, ugyanis gyerekek mellett kész csoda, ha egy-egy fejezet végén tudom megszakítani az olvasást... Mindig van valami, amit csak anya tud megoldani. :)

Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha idegesítő regényt olvas?
Nem, nem szoktam hajigálni a könyveimet, szitkozódni viszont igen választékosan tudok. 

Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Nem, mert általában a szövegkörnyezetből ki szoktam következtetni a szó jelentését, de ha ez mégsem jönne össze, akkor persze kénytelen vagyok utánanézni. 

Mit olvasol most?
A Rosie-projektet. Másokkal ellentétben én mindig csak egy könyvet olvasok, próbáltam már több vasat a tűzben tartani, de nem igazán volt nyerő a számomra, ugyanis, ha elkezdek olvasni egy könyvet, akkor én maximálisan csak arra figyelek és csak abban élek. 

Milyen könyvet vettél legutóbb?
Katie Cotugnotól a Hogyan szeress? című könyvet. Nem ez volt az év legjobb vétele. 

Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Amikor eljön az este, és a gyerekeket már letettem aludni, végre elcsendesedik a ház, és akkor jön el az én időm, csak akkor tudok igazán nyugodtan olvasni. 

A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Igazság szerint nekem teljesen mindegy, ha jó a könyv, akkor jöhet a folytatás, ha nem, akkor minden gond nélkül félre tudom tenni.

Van olyan könyv, amit mindig előrehozol és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Nincs, mert annyira különböző ízlésűek az ismerőseim, hogy senkire nem akarom rátukmálni a kedvenceimet, annál is inkább, mert ha az esetleg mégsem nyerné el az illető tetszését, akkor az bizony nekem rosszul esne. :P

Hogy rendszerezed a könyveidet?
Kiadók szerint, de már annyi könyvem van, olyan kis helyen, hogy szép lassan ez is kezd káoszba fulladni....

 
Köszönöm a kérdéseket. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése