2013. okt. 23.

Julia Quinn: Csudajó (Blydon #1)

KEDVES OLVASÓ!

Jól emlékszem, mikor kezdtem el írni ezt a regényt, az első regényemet. A diplomaosztó utáni nyáron történt; elolvastam már mindet, amit kedvenc romantikus szerzőim írtak, és többre vágytam. Azon kaptam magam, hogy a vonaton, metrón Cambridge és Boston között ingázva folyton álmodozom. Mi lenne, ha egy amerikai hölgy Londonba jönne, és találkozna egy herceggel? És mi történne akkor, ha a herceg azt hinné, hogy a hölgy szolgálólány? És mi történne, ha rájönne, ki a hölgy valójában? Vajon a herceg dühös lenne? (Hát, igen, valószínűleg, de ez nem akadályozná meg abban, hogy megcsókolja a hölgyet, ugye? )...

Ezzel a kis kedvességgel kezdi az írónő a könyvet, amivel engem rögtön le is vett a lábamról...
Tovább



        




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése