2012. márc. 15.

Könyvek, amiket várok #7

Ismét néhány olyan könyvre akadtam a neten való nézelődésem során, amik határozottan felkeltették az érdeklődésemet. Nem is húzom tovább a szót inkább mutatom őket:

Andrew Nicoll: A derék polgármester 
A derék polgármester történet a szerelemről, a veszteségről, a varázslatról, a barátságról, a remek ételekről, egy rezesbandáról, egy olasz boszorkányról, egy behemót ügyvédről, néha egy-egy kutyáról és egy sétatempóban lezajló autós üldözésről szól. Hát kell ennél több???
 Kiadó: Gabo
Oldalszám: 370
Ár: 3490.-
Megjelenés: 2012.04.19.

Árpa Attila: Holtomiglan
Szeretem Árpa Attilát, mint tévés személyiséget, bár mostanában nem igen lehet vele találkozni a képernyőn. Az eddig megjelent könyveit nem olvastam, még?, de igazán nem is keltették fel a kíváncsiságomat, ellenben ezzel a könyvével. Hát majd meglátjuk..... remélem nem lesz csalódás.

Három gondtalan kamasz teker a rákospalotai naplementében. 
Nem sejtik, hogy életük talán legboldogabb napját hagyják maguk mögött. 
Nem sejtik, hogy alig pár év múlva a 90-es évek pesti alvilágában próbálnak majd felfelé törni, vagy legalább életben maradni. 
Lesz közülük, aki az ország legrettegettebb bérgyilkosává válik, lesz, aki nem éri meg a harmincas éveit, és lesz, akinek döntenie kell: hatalom vagy szerelem. Barátság vagy halál.

Megjelenés: 2012.03.28.

Niccoló Ammaniti: Én és te című regényét az Európa kiadó, Andiamo februári mustrája szerint március 5-re ígérte, most az egyik könyvesbolt honlapján március 21-et láttam. Kíváncsian várom.
"Kis terjedelme ellenére valóságos fejlődésregény az Én és te, melynek szerzője a nagy sikerű előzmények – az Én nem félek vagy a Magammal viszlek – után most újabb emlékezetes kamaszhős ábrázolásával ad bizonyságot rendkívüli tehetségéről." A kis terjedelem, 148 oldalt takar, az ára viszont ezzel ellentétben sajnos nem kicsi, 2900 forint. 

(A blog részt vesz a könyves bloggerek rovatait összefogó eseményen. További részletekért katt ide!)


2 megjegyzés:

  1. Az Európa előszeretettel tologatja a megjelenéseket. Volt már rá példa, hogy egy februárra ígért könyv csak április elején jelent meg, úgyhogy az Én és te még nem is csúszik olyan sokat - eddig ;).

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, hogy már meg is vettem:))

    VálaszTörlés