2011. júl. 2.

Júniusi beszerzéseim

  Hát ebben a hónapban is sokat költöttem könyvekre, de (!) szerintem mind megérte.:))

Amikor azt látom egy könyvesboltban, hogy akció, akkor rögtön úgy érzem magam, mint Pavlov kutyája. A Kelly akciója révén jutottam hozzá az első négy könyvhöz, aminek 1100.- forint körül volt darabja. Ebből A démon jelét már el is olvastam és nemsokára írok is róla.  Az Alexandra és a Teremtés növendékeit a Galaktika akciójában vettem, nagyon kíváncsi vagyok rá. Az Éjféli bált egy fórumról boltoltam, féláron. Bedőltem a könyv borítójának, ITT írtam róla. Az Apák könyvét a molyon molyoltam, mert annyi jót olvastam róla, hogy muszáj volt beszereznem.

Az utolsó kettő pedig reci könyv, melyekből a Látomásról már írta ITT.




1 megjegyzés:

  1. Ne mondj olyat, hogy "szerintem megérte", mert könyvet venni mindig jó :P, nekünk nem kell megmagyarázni :P.
    Ó, az Apák könyve ;), szerintem Neked is tetszeni fog :).

    VálaszTörlés