2016. jún. 3.

Májusi beszerzések

Hihetetlen, de magamhoz képest elég soványka beszerzési listával dicsekedhetek májusban, olvasás ügyileg pedig ritka gyatra hónapot zártam, istenem, ez van, ha az ember ki sem látszik a munkából és az élet adta naaaagy problémákból. Úgyhogy gyors leszek és  irtó rövid, íme az én kis listácskám:


Sarah MacLean: Tizenegy botrány egy herceg meghódításához - mivel történelmi romantikusról van szó, és mert a trilógia két kötete már itt csücsül a polcomon egyértelmű volt, hogy ezt is muszáj lesz hozzájuk beszereznem a teljesség kedvéért. És ha már rendeltem, akkor árukapcsolásként mellé csaptam Julie Cross Tempest c. könyvét is. Hiába na, néha ilyen könyvekre is szüksége van a lelkemnek, hogy a továbbiakban is működőképes maradjak.

Andrew Nicoll: Miss Jean Milne titokzatos élete és különös halála - szeretem Andrew Nicoll könyveit egy kivételével az összes megvan, úgyhogy nem volt kérdéses, hogy ennek a könyvnek is a polcomon a helye. Sajnos nem varázsolt el annyira, mint pl. A derék polgármester, ugyanakkor hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez az írása gyengébbre sikerült a többinél, mert ez is jó volt, különleges és egyedi csak valahogy ezt most mégsem tudtam annyira befogadni és értékelni, mint a szerző korábbi műveit.-----> az értékelésem itt olvashatjátok róla

William R. Forstchen: Egy másodperccel később - erre a könyvre pedig már a legelső perctől kezdve fenem a fogam, nagyon kíváncsi vagyok rá, úgyhogy a keddi nők után ő lesz a következő áldozatom. Bízom benne, hogy egy izgalmas túlélős történethez lesz majd szerencsém, de majd mesélek nektek róla. :)

Részemről beszerzés terén ennyi volt a május, júniusban viszont hatalmas könyvesőre számítok, mert rengeteg olyan újdonság jelenik meg, amiket mindenképp olvasni szeretnék.


11 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ez a kép és nem a mennyiségen van a lényeg amúgy sem, hanem a jóóóó könyveken :) Én csak időt kívánok az olvasásukhoz neked, meg problémamentes napokat! :)
    Már most fúrja az oldalam hogyan is fogod zárni a júniust :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ho-ho-ho-ho a június? Durva lesz, annyit mondhatok :D Egy csomó könyvet előrendeltem már és még mindig jönnek újak. Megfogadtam év elején, hogy amit idén vásárolok, azt mind el is olvasom, és eddig egész jól haladtam vele, de mostanában egyre nehezebben tudok szelektálni, mert annyi jó könyv jön velem szemben, hogy baromi nehéz nekik ellenállni, mert ugye ez is kell, meg az is kell, de aztán amikor megvan sokszor csak addig jutok, hogy megsimogatom, tutujgatom kicsit őket és felteszem a polcra :/ (Semmi kétség pocok szindrómában szenvedek. :))

      Törlés
    2. Ne aggódj, osztozom a pocok szindrómádban :) Az én júniusom is szépen alakul, úgy, hogy még csak 3 nap telt el belőle :P Elcsábultam a Szandis akcióban, 50%-osan nem tudtam otthagyni a kiszemelt könyveket és ugye Könyvhét meg csak jövő hétvégén lesz. De nem baj, habzsi-dőzsi lesz itten, és én is ráállok a fogyasztásukra (aug-ban úgyis bezár egy hónapra a könyvtár).

      Törlés
    3. Basszus, én nem is láttam, hogy akciózik a Szandi. Miket szemeltél ki, hátha elcsábulok én is :P

      Törlés
    4. Az alábbi három már hazajött velem: Paolo Giordano Az emberi test, Szerelem a szavannán, és A budapesti úrinők magánélete :) De jók vannak nagyon, nézz körül, megéri :D

      Törlés
    5. Jujjj, a A budapesti úrinők magánéletére nagyon kíváncsi vagyok, nézegettem is én azt már korábban, de 4290-ért kicsit drágának tartottam. De 50%-ért totál megéri, csak az a baj, hogy plusz négy könyvet kéne még hozzá vennem amikre most nem igazán van szükségem, no nem mintha nem találnék kedvemre valót :) Szóval kíváncsian várom a véleményed róla, aztán hátha lesz még akció rá.:)

      Törlés
  2. Tényleg milyen klassz kép! :) Jó kis kupac ez, a Sarah Maclean sorozattal már szemezek egy ideje, szerintem én is olvasni fogom. Várom a júniusi könyvesőt! ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyű, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog majd neked tetszeni, nem is láttam még nálad történelmi romantikust, meg úgy egyáltalán a romantikusokat sem nagyon falod ugye?, de emlékszem, hogy még régebben írtad, hogy a Julia Quinn könyvekre nagyon kíváncsi vagy…. Én imádom őket és úgy egyáltalán ezért a műfajért is totál odavagyok, ha ajánlanom kéne, akkor mindenképp ezt a két írónőt mondanám neked. Szerintem nem csalódnál bennük.

      A könyvesőről pedig annyit, hogy júniusban tuti esni fog. :D

      Törlés
  3. Valóban jól sikerült ez a kép, nagyon illik a könyvekhez. Andrew Nicoll könyvéhez kedvet is kaptam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :), ezekkel a mai telefonokkal röhögve gyönyörű képeket lehet készíteni. És örülök, hogy kedvet kaptál Nicollhoz, mert szerintem nagyon különleges hangulatú könyveket tud írni, én nagyon szeretem az írásait, bízom benne, hogy neked is tetszeni fog majd.:)

      Törlés
  4. PuPilla, szerintem NE olvasd :D, szerintem tök jó, de nem neked való.

    ( Én is megvettem amúgy)

    VálaszTörlés