2015. ápr. 19.

Kedvencek margójára

Úgy érzem, hogy nekem ezt a sorozatot nagyon rövid időn belül újra kellene olvasnom, mert annyira imádtam és mert kezdek ettől a sok napsütéses reggeltől, madárcsicsergéstől és virágbomlástól romantikus hangulatba kerülni.


“(...) két összebékíthetetlen csoport van Londonban, akik örökre éles szembenállásban maradnak, mert elsimíthatatlan érdekellentét áll fenn közöttük: az ambiciózus anyák és a megrögzött agglegények. Az ambiciózus anyáknak férjhez adandó lányaik vannak. A megrögzött agglegények nem akarnak megnősülni. A konfliktus lényegét mindenki megérti, akinek egy csöpp esze is van (...)”

Ui.: És igen, még mindig az 1800-as évek Londonjában az eseménydús báli szezonok, hercegek és vikomtok korában élnék a legszívesebben, de természetesen csak egy gazdag, nagyon gazdag család egyedüli sarjaként. És nem, kicsit sem érzem magam ez miatt önzőnek. 


8 megjegyzés:

  1. Fú, én pont a Bridgerton családos sorozatát nem olvastam. Az újabbakat nagyobbrészt igen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Zenka, pedig ez a legjobb mind közül. Feltétlen olvasd el, mert szerintem a többi sorozat a nyomába sem érhet. Ettől függetlenül természetesen mindegyiket imádom :D

      Törlés
  2. Igen, ez a sorozat tipikusan mostanra való :) És én megálltam ha jól emlékszem a 2. kötetnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért gondoltam én azt, hogy te ezt a sorozatot már olvastad? :) Mindenesetre akkor jócskán hátra van még belőle... de jó neked. :D

      Törlés
  3. Valahogy mindig idegenkedtem ettől az írónőtől: nem túl nyálgiccs?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a humorát és a stílusát, szerintem nem nyálas, tégy vele egy próbát és meglátod. :) Remélem tetszeni fog. :)

      Törlés
    2. Lehet, hogy teszek egy próbát.
      De ugye ez nem a "szeme örvényébe nézett és elveszett lelke bársonyfinomságában miközben izmos domború mellkasához borult aléltan" stílus?

      Törlés
    3. öööö, hát van benne némi erotika, de egyáltalán nem vészes és nem azon van a hangsúly. :)

      Törlés