2014. febr. 9.

Januári beszerzések

Januárban valahogy nem éreztem késztetést könyvvásárlásra, mivel a decemberem e téren olyan volt, hogy juhuhuhj, jobb nem is említeni. No nem azért, mert olyan siralmas lett volna ellenkezőleg, könyvszaporulat szempontjából a legtermékenyebb hónapom volt, amely természetesen elsősorban a karácsonynak volt köszönhető, a családomnak és annak a sok kedves könyvmolynak, akik megleptek egy-egy drágasággal, melyek mindegyikének, mint mindig, most is nagyon örültem. Szóval az ember egy ilyen hónappal a háta mögött nem nagyon ugrál, ezért a januárt én is próbáltam kicsit szerényebben megélni (több kevesebb sikerrel).
Ebben a hónapban csak két könyvet vásároltam, igaz azokat is még tavaly rendeltem a Könyvmolyképző karácsonyi akciójában... tényleg kihagyhatatlanoknak éreztem őket. A következő kettőt cseréltem, míg az utolsó könyv szülinapi ajándék volt egy kedves barátnőmtől.
Természetesen nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tartogatnak majd a következő hónapok, de úgy tervezem, hogy ebben az éveben inkább a cserékre fogok jobban ráhasalni, mintsem a vásárlásokra. Na majd meglátjuk!
  










Jean-Claude Mourlevat: Földlakó 
Gail Carriger: Blameless – Szégyentelen
Federica Bosco: Szerelmem egy angyal 
Alan Bradley: De mi került a pitébe?
Caitlin Moran: Hogyan legyünk tökös csajok


2 megjegyzés:

  1. Azért szép termés ez is, csak legyen időd hozzájuk! :)

    VálaszTörlés
  2. Na ja, az idő.... kár, hogy az nem a könyvekkel együtt jár.

    VálaszTörlés